[Adminsces] Cap a una Trobada d'EcoXarxes

gemmasol a ecoxarxagirona.org gemmasol a ecoxarxagirona.org
dll jul 9 23:05:27 CEST 2012

Hola companyes i companys,
des de l'ecoxarxa de Girona encara no podem confirmar l'assitència.
També veig que poques Ex han dit alguna cosa.
Potser si que la data ha estat un mica precipitada (tot i que ja
s'havia intentat que sortís un grup per preparar aquesta trobada i
(crec) que no va sortir.

Si es confirma que es fa, intentarem que hi vagi algú. Sinó potser
podríem fixar una data, per exemple el 22 o el 23 de setembre si no
coincideix amb cap altre event important.

Salut
Gemma

  06.07.2012 12:23, Enric Duran Giralt escrigué: