[Adminsces] Cap a una Trobada d'EcoXarxes

Enric Duran Giralt enric a enricduran.cat
div jul 6 12:23:07 CEST 2012

Hola!

Aquesta convocatoria pel dia 15, em sembla precipitada.
Per dos motius.

1. Entenc que l'objectiu d'una trobada així es que es pugui preparar amb
temps de manera que hi hagi una participació de pràcticament totes les
ecoxarxes.
proposar-la amb una setmana d'antelació no veig que porti a aquest
objectiu, ni que hi hagi només 4 hores de debat em sembla que pugui
servir per aprofundir gaire.
2. Coincideix amb el darrer dia de la Trobada estatal de monedes socials
i complementaries que es fa a Vilanova. Encara que potser moltes
ecoxarxes no hi participaran, em sembla una coincidencia que es pot evitar.

Crec que es parlava de fer-la al setembre o octubre i trobo que seria
interessant concretar una data amb aquesta perspectiva i que es creei un
equip de preparació de la trobada.

I, si s'acaba fent una trobada el dia 15, penso que hauria de servir en
tot cas, per constituir l'equip de preparació de la trobada més gran a
fer després de l'estiu.

salut,
enric