[Adminsces] suggerències pel CES

al al a blogmail.cc
dic set 14 21:24:17 CEST 2011

On 03/09/11 15:05, Teresa Vazquez Tendero wrote:
> Hola Al,
> Tinc una pregunta:
> Vull vendre la meva vespa i no em queda clar ell lloc on fer l'oferta.
> He pesnat a Transport però pot ser queda aillat. Això m'ha decidit a
> enviar-te un emial fent un siggeriment:
>
> - Les categories podrien millorar si es possesin en ordre alfabètic.
> Resultaria més fàcil.
>
> - També es podrien revisar i agrupar una mica. Per exemple: ara hi ha
> transport. Doncs posar Vehicles i Transport. Arts i Cultura podria
> fusionar-se amb Artesania i Manualitat. Llibres i publicacions fusionat
> [...]

Hola, Teresa, estic totalment d'acord amb tu i perdona per no haver
respost abans, el que ha passat és que la resposta és complexa ja que
les categories estan definides a priori pel sistema. Jo en vaig afegir
algunes i vaig canviar-li el nom a d'altres per fer-les més entenibles,
el que vaig veure era que estan relacionades entre les diferents
ecoxarxes i que si canvies l'ordre, es mouen a la resta.

El que farem, si et sembla bé, és passar les teves suggerències a la
llista de correu de tots els admins dels CES catalans per a acabar de
decidir els noms unificats per les categories entre totes i aplicar els
canvis a tots els CES. Hem de pensar també que a l'hora de canviar noms
haurem de moure també ofertes de lloc, lo qual serà estar una estona
fent feina.

Per ara et passo la contrasenya d'administració del CES del Vallès
Occidental i t'ho mires com està. Si vols podem quedar un dia i
t'ensenyo com va, però crec que més o menys podràs deduir com funciona
en general i, si tens alguna pregunta la pots fer directament a la
llista adminsces a llistes.moviments.net . Així tot anirà molt més ràpid
que si em tinc que encarregar jo, que vaig força de cul.

Moltes gràcies i disculpeu la meva absència a les trobades de les ecoxarxes.