[Adminsces] Dissabte 3 desembre a les 11h. Primera reunió del grup de treball de desenvolupament CES 2.0

Sergi Fàbregas sergifab11 a gmail.com
dll nov 28 20:14:58 CET 2011

Holaaa!!

Quin mail més interessant!

El problema de la teoria econòmica (n'he estudiat força) es que hi ha
variables com la corrupció que no contempla perquè no segueixen lleis
matemàtiques i llavors no poden formar part de les diferents equacions per
les quals defineixen el funcionament de l'economia.

Per contra, sí que crec que podem recórrer i ens pot ajudar, a la teoria
econòmica. Però primer observaria molt abans d'aplicar certs procediments
centralitzats, ja que no sé si aquests estudis positius que menciones estàn
en un marc d'actuació com el nostre, és a dir, que estéssin aplicats en
mercats convencionals.

Del nostre funcionament serà molt interessant poder treure estadístiques
dels moviments i estudiar-los, cosa que amb l'aplicació del Tryton serà
possible, així com si aconseguim un CES 2.0. potent i en perfecta sincronia
amb el Tryton. Serà interessant treure conclusions d'una economia
autogestionària i descentralitzada.

El que em fa una mica més de por és el fet de que aquest 12% anés a unes
mans centralitzades i no fos gestionat per totes amb decisions
assembleàries. En això no es pot caure i sé que tu tampoc no ho vols!!!!

Seguim parlant!

sergi