[Adminsces] NOVA LLISTA: Correcció de saldos negatius i usuaris d'altres xarxes

al al a blogmail.cc
dll maig 2 14:44:08 CEST 2011

Hola, veig que està anunciada la xerrada a Mollet de l'EcoXarxa Baix
Vallès. Fem servir el mateix CES, no?

Per altra banda, la interfície web del CES ara va mooolt lenta i, a
vegades cau per Timeout, sembla un problema del servidor web. Es pot fer
alguna cosa al respecte?

http://al.blogmail.cc