[Adminsces] NOVA LLISTA: Correcció de saldos negatius i usuaris d'altres xarxes

Seb sebacorradini at gmail.com
Tue Apr 19 17:21:26 CEST 2011

Sobre les comissions de l'admin de CES (punt 4) jo no carregaria els
comptes de tots els usuaris amb taxes ni cap altre sistema de comissions
per operació. Simplement no faria res, deixant que la gestió central de
CES es financii a partir de la comissió al compte públic de l'admin
local sense intentar cobrir el negatiu del compte. Això no afectarà a
ningú i permetra solucionar el problema de financiació de les tasques
comunes. Molta gent arreu del món vol ajudar a l'administració central
de CES però l'estructura actualno ho permet, doncs quan CES obri la
partipació eventualment es podria iniciar una compensació de saldos.
Mentre es reflecteix el que realment passa, que hi han unes persones que
fan un treball i són compensades per les comunitats, això és
l'important.