[Ecoxarxa lo Pallars] Fwd: Proposta d'assemblea

ketzal_g a yahoo.es ketzal_g a yahoo.es
dis maig 3 20:30:49 CEST 2014

Bones una altra vegada!

Recordeu que per contestar i que el missatge arribi a tothom heu de contestar a la llista (pallars a llistes.moviments.net), sino només envieu resposta a la persona que ha escrit el correu.

Salut!

Enviado desde mi iPhone

Inicio del mensaje reenviado: