[Ecoxarxa lo Pallars] Proposta d'assemblea

ketzal ketzal_g a yahoo.es
dis maig 3 18:07:39 CEST 2014

Bones a tots/es!

Doncs vaig estar parlant amb l'Esthel de Tremp ja que volia participar a
l'ecoxarxa, i va ser una de les persones que va respondre a l'anterior
correu que vaig enviar amb una proposta d'assemblea, i finalment vam
parlar que podíem fer una assemblea al seu local.

La cosa és que la seva proposta seria un dimecres a partir de les 19:30
i li hauríem de dir amb una mica de temps per a que ella pugui
organitzar-se i tenir l'espai lliure.

La meva proposta seria dimecres 14 a les 19:30 a l'espai de l'Esthel.

Els temes que proposo serien:

- Presentació d'una nova productora de la Pobla de verdures.
- Repas econòmic i de socis
- Debat obert
- Altres...

Ja direu si voleu tractar algun tema més

Salut!

Quetzal