[Ecoxarxa lo Pallars] Reflexions i propostes sobre les assemblees

ariadna ari.serra a ecoxarxes.cat
dic mar 12 18:23:14 CET 2014

holaaa!

m'alegra vore més respostes al correu de ketzal, encara que no siguen
per respondre-li a ell!!

us trobo molt a faltar i encara que no ho sembli sempre pregunto per la
gent de l'ecoxarxa. no patiu que estic al dia del que aneu fent!!

de cara a fer una crida, potser es podria fer alguna coseta a la fira
natura de sort, no sé si algú en teniu ganes!

per part meva, potser vindira per la fira, ho hem d'acabar de parlar amb
l'equip de l'art du soleil, que de moment està anant molt bé, com per
començar a rodar a partir de la propera primavera!! podeu anar seguint
des de facebook!

espero que ens veiem aviat!

abraçades a totes!
que us trobo a faltar!!!