[Ecoxarxa lo Pallars] Reflexions i propostes sobre les assemblees

ariadna ari.serra a ecoxarxes.cat
dic mar 12 16:05:09 CET 2014

hola!

crec que donat el temps que ha passat des de la posada en marxa de
l'ecoxarxa, seria interessant que es parlés de principis i objectius
comuns que provinguin de la gent que ara mateix està participant.

a la vegada es podria fer una crida oberta, per tal de generar la
implicació de noves persones amb altres inquietuds en el marc de
l'ecoxarxa, com podria ser la creació d'una taca d'oli (centre de
recollida d'oli utilitzat per a vehicles), o bé, i ja en la linia de la
creació de les oficines de canvi de la cic, pues un espai on es comenci
a intercanviar amb moneda social o altres criptomonedes com els bitcoins.

si volguéssiu posar-vos al dia del que està passant a la cic o en el
marc de cooperatives integrals i ecoxarxes, ja que l'ecoxarxa del
pallars fa  bastant temps que no participa en les jornades assembleàries
de la cic ni tampoc assisteix a les trobades semestrals d'ecoxarxes,
també es podria fer alguna xerrada i a partir d'aquí veure si més gent
voldria implicar-se més enllà del grup de consum.

abraçades des de flaçà!
ari