[Ecoxarxa lo Pallars] activitat alimentaria i ALTRES

ketzal ketzal_g a yahoo.es
dic oct 16 13:59:21 CEST 2013

Holaa!

Doncs jo no estaré i la Laia tampoc. Estarem fora uns 15 dies i apart de
no poder participar de l'activitat proposada, tampoc estarem per la
pròxima recollida de comandes del 30.

Per això volia proposar que si es fa assemblea es parli d'assumir la
recollida del 30 per part dels que esteu o feu comanda. Ja em parlat amb
l'Alicia i la Rosa i possiblement entre elles s'ho poden combinar.

Aquesta comanda ens hem fet càrrec de recollir tots els productes i
portar-los a l'ateneu però per la pròxima hauria de ser una altra
persona que ho fes. Llavors, hi havia l'Alfonso que s'havia proposat
(que ara no hi és però arriba aquest dijous) fer les recollides, podríeu
parlar amb ell per si ho pot fer (el seu telèfon és 662312955).
Per altra banda, si és ell o qui sigui que s'encarregués, hauríem de
donar el seu telèfon a tots els productors que venen a fer entrega de
productes i al ràpit. Al ràpit en el moment que se'ls truca per dir-lis
que vagin a buscar la comanda a Boldú se'ls hauria de donar el nou
telèfon de contacte (això ho estava fent el Gerard) i als demés que és
el Martí dels pollastres donar-li el telèfon al correu que se li envia
junt amb la comanda. També pensar de dir-li a la persona que reculli les
comandes que si hi ha comanda de llania ho sàpiga i passi per l'obrador,
i també si hi ha pa demanat que passi pel cafè de les paraules. D'això
se n'hauria de fer càrrec la persona que gestiones les comandes que ho
estan fent des de Ecodharma. Llavors crec que podeu trucar a l'Alfonso i
parlar amb ell per a buscar la forma que us vagi bé a tots.

També tenir en compte que les persones que demaneu productes de l'estoc
que porteu els preus apuntats, com també que cada persona porti la seva
comanda apuntada.

Amb el tema de l'horari per la recollida ho podeu parlar entre vosaltres
i posar-vos d'acord i comunicar-li a la persona que fa les comandes i
que ja ho posi en el correu que envii el dilluns següent o bé que en
quant sapigueu les persones que han fet comanada (això ho tindria la
persona que fes la suma) que us truqueu i parleu sobre l'hora. Si
necessiteu el telèfon d'algú que no teniu, podeu mirar-ho al ces. Entreu
a https://www.community-exchange.org/ i entreu al vostre compte, d'aquí
podeu anar a la pestanya d'usuaris, buscar usuari, i podreu veure el
contacte d'aquesta persona.

Ahhh! també teniu en compte que si algú demana alls a la següent
comanda, no en demaneu a boldú ja que n'hi ha uns 5kg a 4,5€/kg.

Salut a tots/es! i que vagi molt bé!