[Ecoxarxa Pallars] es busca espai

Ecoxarxa lo Pallars pallars a ecoxarxes.cat
dij feb 7 11:13:12 CET 2013

quan escolto la vida des de la quietud, també i han coses que no entenc
però a la vora d'aixo i ha una comprensió que va mes enllà...

estic enfocar en trobar una finca/espai, per comprar
preferiblement dins del territori català
de 4/5 hectares o mes.
parcialment regable, es a dir amb aigua
minimament construible
ni molt amagada, ni al mig de res massa mogut
a no mes de 600 mts. d'altitud

així que a part d'entregar-ho al univers també ho faig corre per aquest
espai virtual
on som força els que ens hi anem trobant

gracies, moltes gracies
namaste
fructuós.

i si sabeu d'algo que pot ser interessant i em podeu contactar
fructuós claramunt
fructuos11 a gmail.com <mailto:fructuos11 a gmail.com>
973-602126  636 113011