[Ecoxarxa Pallars] Xerrada-sessió demostrativa masssatge tailandès

Elena Fernandez de Castillo elenafcp a hotmail.com
dll jul 2 23:24:59 CEST 2012

Bona nit a tots,

Per a qui interessi faig una xerrada-taller demostratiu de massatge tailandès el proper dissabte 7 per la tarda a La Pobla (detalls al pdf annex).

És gratuit, encara que cal reservar plaça, més que res pel tema de com organitzem l'espai en funció de la gent que assisteixi.

Qualsevol dubte, em podeu preguntar al meu mail: elenafcp a hotmail.com

A reveure i salut!

Elena