[Nucli Pallars] [Centralsdecompres] Fwd: RESUM reunió CCC dimecres 26 octubre de 10 a 1230h a Pl. Catalunya,

sebacorradini a gmail.com sebacorradini a gmail.com
dij oct 27 17:42:28 CEST 2011

Hola Julieta, como habéis comentado con Luis, aquí están los productos que
nos puede venir bien compraros de la central de compres, a ver qué tenéis
disponible:

+Oli d'oliva o girasol

+Sucre

+Farines de: blat (blanca/semi/integral), kamut, espelta, arròs, blat de
moro, garrofa, soja o civada

+Gra: blat de moro, soja, arròs, cigró, llentia, alubies/fesols, civada

+Cereals: Flocs de civada, cus-cus, bulgur, sèmola de blat o de blat de moro

+Altres: Sal marina, olives, ous, stevia

+Fruits secs/semilles: ametlla, avellana, nous, anarcards, sèsam...

+Fruita (aqui a Girona aconseguim molt poca cosa i en necessitem per les
cistelles)

+Hortalisses: Patata, col, altres no molt peribles (ha caigut pedra a la
nostra comarca i hi ha poca verdura)

Ja us passarè a tothom un llistat actualitzat per novembre/desembre dels
productes que tindrem per oferir-vos. En la mesura que poguem fer servir
productes obtinguts en ecos podrem mantenir els percentatges en ecos dels
nostres productes (ara mateix estem fent servir una alta proporció de
materials comprats en €).

Salut!

Fins aviat,

Sebastià