[Nucli Pallars] [Centralsdecompres] Fwd: RESUM reunió CCC dimecres 26 octubre de 10 a 1230h a Pl. Catalunya, 9 4-2 Barcelona

Julieta Bermejo julietabermejo a hotmail.com
dij oct 27 15:51:54 CEST 2011

Bones de nou,

Necessito opinió del grup de cuina, a l'obrador m'han dit que ens poden fer filets de soja per dissabte, però que els hem de passar a  buscar. Serien 42 euros per 50 filets que es poden tallar a trossos per fer amb pasta per exemple per substituir la carn picada, o també se'n poden demanar més per algun altre plat.

No sé si els podrem anar a buscar, si entra en alguna ruta d'algú o si pel contrari creieu que no val tant la pena... els ho haig de confirmar avui perquè es posin a fer filets...

Gràcies!

Julieta

Date: Thu, 27 Oct 2011 14:32:36 +0200
From: enric a enricduran.cat
To: centralsdecompres a llistes.moviments.net
Subject: [Centralsdecompres] Fwd: RESUM reunió CCC dimecres 26 octubre de 10 a 1230h a Pl. Catalunya, 9 4-2 Barcelona

-------- Mensaje original --------

Asunto:
RESUM reunió CCC dimecres 26 octubre de 10 a 1230h a Pl. Catalunya, 9 4-2 Barcelona

Fecha:
Thu, 27 Oct 2011 11:53:53 +0200

CC:

Hola,

Us envio un resum del que vem decidir ahir a la reunio pel menjar de la trobada. L'unic que no tinc clar és el tema de l'arròs, què vem decidir finalment? La Montse em va dir que el que té la comissió de cuina no és eco, és el que va sobrar de Pl Catalunya, dels donatius de la gent. No sé què en penseu, a mi em sembla també d'una banda simbòlic fer-lo servir per aquesta trobada justament. D'altra banda és cert que la resta de productes els aconseguirem ecològics... què en dieu?

Per la resta ens nem comunicant,ok? Podeu reenviar-li el correu a l'Alejandro i a la resta que hi havia ahir, sisplau?

Qualsevol cosa em truqueu:
618562878

Julieta

- Llistat de centrals de compres: https://cooperativa.ecoxarxes.cat/pg/pages/view/30433 - Coordinació de Centrals de Compres (CCC): coordinaciocompres a ecoxarxes.cat _______________________________________________ Centralsdecompres mailing list Centralsdecompres a marsupi.org https://llistes.cooperativaintegral.cat/listinfo/centralsdecompres