[Nucli Pallars] feines local

ai si masapedres a hotmail.com
dll nov 29 19:10:04 CET 2010

Hola!

Sóc la Natàlia, us volia comentar que aquesta setmana em va bé anar al local a fer les feines que vam comentar
que s'havien de fer, dimecres o dijous o divendres... "per no morir de fred" potser estarie bé anar-hi cap al migdia... xq hi toqui una mica
el sol, no? menjar un bocata, o esmorzar bé... o el que digueu
si no recordo malament s'havia de:
-tapar goteres
-instal·lar l'estufa
-posar llum al lavabo
algo més?

per tapar les goteres: q es propose? silicona? o alguna altra cosa?
per instal·lar l'estufa: l'estufa està al local? tenim tubs? x on la fem passar, pel vidre o per la paret?
posar llum: interruptor, "portalampares", bombeta, cable?

Si algú està disposat/ada a venir que ho digui, si m'oblido algo digue-ho, en fi, opineu.

Ens veiem!