[energiadecreixent] Fwd: ACTA ASSEMBLEA ADJUNTADA! (1/10/08)

ester c ishtar888agmail.com
Div Oct 3 22:16:00 CEST 2008

*Epppppppps! m'he oblidat adjuntar-la! disculpes!*

HOLA A TOTES!

AQUÍ VA L'ACTA, SI US PLAU REOMPLIU-LA PERQUÈ FALTEN COSES QUE NO VAIG
APUNTAR SOBRETOT DEL PRINCIPI DE LA REUNIÓ (QUE NINGÚ PRENIA ACTA).

+ COSES!

-> M'HE REUNIT AVUI AMB UNA PERSONA D'ATTAC QUE ENS PROPOSEN PARTICIPAR A
L'ESCOLA D'ESTIU D'ATTAC QUE CAURÀ A FINALS DE JUNY-PPIS. DE JULIOL.
- La seva proposta és participar en 1 o 2 xerrades. L'Escola d'Estiu va
sobre temes relacionats amb Llatinoamèrica, Medis de Comunicació i
Decreixement, i solen anar unes 50 persones  per xerrada. En total són  4
dies i una jornada de conclusions (en total aquest passat estiu van sumar
300 persones assistents).
- Volen que les xerrades siguin més de profunditzar en algún tema, que
quelcom més general i més divulgatiu, i ens demanen que proposem 2 o més
temes que podríem tractar per a que ells escullin que els hi sembla més
convenient.
- També els agrada que la xerrada - per la línia d'Attac i la línia de
l'Escola d'Estiu- sigui més així en plan teòric, però negociant amb ell, al
final hem quedat que estaria molt bé fer una xerrada de tipus més teòric i
una altra de tipus més pràctic (tipo propostes de decreixement a nivell
local) - he defensat que em semblava important poder aplicar les coses i no
tanta teoria per només satisfer les inquietuds intel·lectuals.
- Aquesta persona necessita saber alguna cosa abans del dia 17 octubre (quan
ell té assemblea amb Attac) per això passo la proposta per aquí per si via
mail i/o algú obrint el tema al fòrum es van recollint idees de xerrades
possibles a fer. Prèvia confirmació clar, de que diguem que sí (que suposo
que amb tants mesos vista serà que sí).
- Crec que lo important és tenir clar quins temes poden ser interessants i
que els poguem dur a terme o trobar qui ho dugui a terme. Per cert, temes
econòmico-financers i tal no perquè ells ja estan fent seminaris sobre això
(per cert, interessants!).
- Últim: si no sorgeixen propostes per abans del dia 17 li he dit que ho
comentaríem a la propera assemblea i que li diríem algo després d'aquesta,
però ho necessita saber quant abans millor. Jo m'encarrego de recollir les
propostes vía llista i vía forum i enviar-li per correu. Algú es pot
encarregar d'obrir el fil al forum?

Vinga doncs!

PD: AQUESTA ACTA (I AQUEST MAIL) ESTÀ ELABORADA AMB EL MEU PRIMER ORDINADOR
RECÉN MUNTAT D'ELEMENTS RECICLATS D'AKI I D'ALLÀ! ÉS UN DECREORDINADOR!!!
UEEE! ;-)