[energiadecreixent] Journées du 6 au 8 juillet

Esteve López estevelopezagmail.com
Dma Maig 13 18:37:22 CEST 2008

 Claude,

Il me plaît de penser que les frontières des langues nous pouvons les
défaire avec un peu d'effort et attention mutua. De ma part, je faisais cela
beaucoup d'ans que de français n'entendait pas parler et j'ai assez compris
les choses qui se sont dites à Cuixà.

Je copie ce poste à quelques compagnons qu'égal te pouvoir faire un coup de
main avec la langue en cas de que tu te décides à venir.

Saluts.
Esteve

Claude,

M'agrada pensar que les fronteres dels idiomes les podem desfer amb una mica
d'esforç i atenció mutua. Per la meva banda, feia molts anys que no sentia a
parlar francès i vaig entendre bastant les coses que es van dir a Cuixà.

Copio aquest correus a alguns companys que igual et poder fer un cop de mà
amb l'idioma en cas de que t'animis a venir.

Salutacions.
Esteve