[energiadecreixent] Resum de energiadecreixent, Vol 22, Publicació 6

Anna asoligueraturismojusto.org
Dma Gen 8 19:40:26 CET 2008

Hola
Hi ha una pel.li per Internet que es diu Idiocracia que potser us pot
interessar. Es una visió del planeta d'aquí a 500 anys. Es tot molt còmic i
amé. Vull dir que no cal ser un intel.lectual per engantxar-s'hi. Es una
visió del futur que espera a les noves generacions si seguim consumint i si
ens deixem manipular. El gasolina que mou el món es una beguda tipus
Gatorade i l'aigua, la fan servir fer llençar al water. El problema es que
no saben com produir  aliments naturals i la terra no té valor. No saben com
solucionar el problema. L'idiota més idiota dels nostres temps, els hi
soluciona.
Salutacions
Anna Soliguer Guix.

-----Mensaje original-----
De: energiadecreixent-bouncesamoviments.net
[mailto:energiadecreixent-bouncesamoviments.net] En nombre de
energiadecreixent-requestamoviments.net
Enviado el: lunes, 07 de enero de 2008 12:01
Para: energiadecreixentamoviments.net
Asunto: Resum de energiadecreixent, Vol 22, Publicació 6

Envii les submissions de  llista de correu  energiadecreixent a
	energiadecreixentamoviments.net

Per subscriure's o donar-se de baixa via 'World Wide Web', visiti

o si vol fer-ho via email, envii'n un amb la paraula 'ajuda' en el títol o
en el cos del missatge a

	energiadecreixent-requestamoviments.net

Pot accedir a la persona que gestiona la llista a

	energiadecreixent-owneramoviments.net

Quan respongui, si us plau, canvii el títol de manera que sigui més
específic que "Re: Contents of energiadecreixent digest..."

Temes d'avui:

   1. Re: L'entesa pel decreixement. Xerrada? Video?	debat?
      ( Esteve López )

Message: 1