[energiadecreixent] web de decreixement.net i vàries coses

Stefano Puddu stefanoafaino.com
Dma Abr 1 21:01:58 CEST 2008

Edu,
són interessants les teves reflexions. Gràcies.
Només volia dir que a la Fundació La Plana (estan al Bages, prop de
Santa Maria d'Oló) tenen estructures de rececpió per fer una cosa com
la que proposes i comparteixen l'enfocament.
No és massa lluny de Barcelona i porten anys treballant en aquesta
perspectiva.
Podeu entrar en contacte amb l'Imma Vives i l'Albert Barbé (per
donar-vos uns contactes) i comentar-los-hi. <laplana en laplana.org>
Jo els tinc molt apreci i us els recomano.

Fins aviat,
stefano