[energiadecreixent] El llibre d'en Latouche

wind guru teti.windguru en gmail.com
Mar Feb 13 09:47:25 CET 2007

Així organitzeu unes jornades per aqui a Osona?

Bona iniciativa, que falta ens fa, amb el tsunami cimentístic que tenim
pensar una mica en el decreixement i en els limits fisics del planeta, que
pel que fa a la construcció i al nivell de porcs semblen magnituts infinites
aquí a la comarca d´Osona.

Seria bó que incloguessiu una xerrada sobre la crisis energètica que tenim a
sobre, si és possible i encara no teniu el programa tancat,  ja que hi ha
molta ignorància sobre el tema per aquí (bé, aqui i a tot arreu de fet) crec
que si contacteu amb en Daniel de CrisisEnergética vindria sense problemes,
de fet em sembla que també volta per aquesta llista.

Vinga us desitjo sort, que la necessitereu, i manteniu-nos al corrent via
llista.
Salutacions.

2007/2/12, Adela Garcia <garcia.adelaagmail.com>:

> Sergi, hace tiempo que prefiero encargar los libros extranjeros a través
> de Amazón, sé que es poco decreixent, pero no estoy segura de que haya mucha
> diferencia de precio. Los de Amazón Francia tardan un poco más, quizá 15
> días, pero me han llegado algunos desde Estados Unidos en una semana
> (incluso libros usados).
> ¿Has mirado si el texto de Latouche está en Internet? Lo primero que leí
> de él sobre la descolonización del imaginario fue un artículo en inglés que
> me bajé de Internet.
> Saludos
> [...]

COMPTE!!! s´acaba el petroli barat
CUIDADO!!! se acaba el petroleo barato
(i amb ell tot el tinglado tal com el coneixem)
més informació
www.crisisenergetica.org
www.sostenibilidad.com.es