Rv: Últimes edicions: Mòdul 1 i 2 Educació Viva i Feminista

cristina garcia crisgarcar a yahoo.es
diu oct 9 20:49:14 CEST 2022

Enviado desde Yahoo Mail con Android

   ----- Mensaje reenviado ----- De: "Lydia Cuervas" <lilaqad a gmail.com> Para: "Cristina García" <crisgarcar a yahoo.es> CC:  Enviado: sáb., oct. 8, 2022 a 21:22 Asunto: Últimes edicions: Mòdul 1 i 2 Educació Viva i Feminista  Última edició de les meves formacions. En nou format semi intensiu de cap de setmana perquè puguis venir!
La perspectiva de gènere està integrada en tota la formació com a fruit del treball, la reflexió, aprenentatge i l'experiència diària de la meva pràctica educativa i feminista a l'escola amb lxs infants.
Places limitades. La farem en grups petits i de manera molt cuidada.
Recordar-vos que si sou d'Espai Aigua teniu descompte, per vosaltres són 280€ per persona en qualsevol moment si hi ha places.

Si estàs interessadx dona'ns el teu correu per enviar-te la inscripció i tota la informació detallada.

T'adjuntem els cartells per si pots ajudar-nos a fer difusió. Agraïdes.
Estem aquí per a tu, per a vosaltres.Abraçada immensa.
--
Lydia Cuervas Romeu
L'esplet- Acompanyament de processos