Rv: Últimes edicions: Mòdul 1 i 2 Educació Viva i Feminista

cristina garcia espaiaigua a yahoo.es
dic oct 12 08:25:32 CEST 2022

 Última edició de les meves formacions. En nou format semi intensiu de cap de setmana perquè puguis venir!
La perspectiva de gènere està integrada en tota la formació com a fruit del treball, la reflexió, aprenentatge i l'experiència diària de la meva pràctica educativa i feminista a l'escola amb lxs infants.
Places limitades. La farem en grups petits i de manera molt cuidada.
Recordar-vos que si sou d'Espai Aigua teniu descompte, per vosaltres són 280€ per persona en qualsevol moment si hi ha places.

Si estàs interessadx dona'ns el teu correu per enviar-te la inscripció i tota la informació detallada.

T'adjuntem els cartells per si pots ajudar-nos a fer difusió. Agraïdes.
Estem aquí per a tu, per a vosaltres.Abraçada immensa.
--
Lydia Cuervas Romeu
L'esplet- Acompanyament de processos