Fw: 14a edició Formació Respectuosa i Feminista Juliol 2022

cristina garcia espaiaigua a yahoo.es
dim maig 31 10:12:52 CEST 2022

 Feliç d'informar-vos de que aquest any novament obrim inscripcions per la 14ª edició de les formacions intensives anuals "Un viatge profund per un canvi de Mirada" i "Aprofundiment pedagògic".

La perspectiva de gènere està integrada en tota la formació com a fruit del treball, la reflexió, aprenentatge i l'experiència diària de la meva pràctica educativa i feminista a l'escola amb lxs infants.

La farem, Fernanda i jo, en grups petits i de manera molt cuidada. Places limitades!
Recordar-vos que si sou d'Espai Aigua teniu descompte, per a vosaltres són 280€ per persona en qualsevol moment, sempre que  hi hagin places.

Us adjunto els cartells per si em voleu ajudar a fer-ne difusió. Agraïda.Abraçada immensa.--
Lydia Cuervas Romeu
L'esplet- Acompanyament de processos
http://lesplet.com/

|  | Libre de virus. www.avg.com  |