[Ecoseny.Actualitat] busco ajuda per crear base de dades

Moises Fabra Mestre moisesfabra59 a hotmail.com
dim nov 8 20:10:02 CET 2011

Hola Yasmina,
Mira el MySQL, es gratis i es la base de dades mes potent avui en dia.
De totes formes hem tindries que dir per que la vols utilitzar aquesta base de dades, potser necessita's una cosa mes petita.
Moises Fabra