[Ecoseny.Actualitat] busco ajuda per crear base de dades

David Bori bori.aloma a gmail.com
dim nov 8 11:37:50 CET 2011

Hola bon dia,

l'Openoffice es un conjunt d'aplicacións similar al Office de microsoft,
però de programari lliure i disposa d'un gestor de bases de dades,
l'aplicació que anomenen BASE.
Fins on jo se hi ha una versió per a MAC. I l'us es força intuitiu.
Pel que fa al programari doncs, ho tens resolt.
Una altre cosa es la complexitat que ha de tenir la base de dades. Per això
necessitem mes dades. Perquè la vols fer servir, quines dades ha de desar,
per fer-nos una idea clara de l'estructura de dades a construir.

http://www.openoffice.org/

Salutacions,

David

El 8 de novembre de 2011 11:11, toni Medalla <toni a artinatura.cat> ha
escrit:

Salutacions,

David