[Ecoseny.Actualitat] comparto taller

Eva Benavent de Barbera Portabella evafenix7 a hotmail.com
dll oct 31 22:17:36 CET 2011

Hola Diana, m'en alegro de que hagis aconseguit fer la fira a Sant Celoni, pero em sap greu el dia, perque coincideix amb la segona fira de l'Alt Congost, al Figaró, que acaba de nèixer amb el recolçament de l'ecoxarxa, estaba en la darrera acta. Per aixó penso que haurem de dividir-nos una mica i fer acta de presència alguns de l'ecoxarxa també al Figaró. Jo treballo de matins i podré anar-hi només a les 14h. espero que alguna persona propera a la zona pugui vindre també perque encara necessiten una mica de recolçament, i ja ens hi vam comprometre.Si no podeu cambiar la data de Sant Celoni no passa res, ja ens en sortirem, pero hem de vigilar més de no fer coincidir les coses.... tot sigui que en tenim masses de fires! endevant i força!Eva

Date: Mon, 31 Oct 2011 19:46:19 +0100
From: diana a moviments.net
To: mdqpanda a yahoo.com
CC: Ecoseny-actualitat a llistes.moviments.net
Subject: Re: [Ecoseny.Actualitat] comparto taller

Hola a totes i tots
Aquesta proposta que fa en Maxi arriba en el moment més adequat.
Ens han confirmat la fira de St. Celoni per l'11 de desembre, serà a la Plaça de la Vila.

Els dies anteriors a les festes de nadal seran un moment óptim per exposar productes artesans.

Animeu-vos a fer les vostres creacions!
Salutacions!
;·Diana.