[Ecoseny.Actualitat] comparto taller

Diana diana a moviments.net
dll oct 31 19:46:19 CET 2011

Hola a totes i tots
Aquesta proposta que fa en Maxi arriba en el moment més adequat.
Ens han confirmat la fira de St. Celoni per l'11 de desembre, serà a la
Plaça de la Vila.
Els dies anteriors a les festes de nadal seran un moment óptim per exposar
productes artesans.

Animeu-vos a fer les vostres creacions!
Salutacions!
;·Diana.

2011/10/30 maxi lopez <mdqpanda a yahoo.com>

> Perdon , el taller esta en sant celoni , en Sant Ponç .cerca de donde
> estaba antes el mercadona

;·Diana <http://kundalinidanza.wordpress.com>. · : : · . . · :
<http://kundalinidansa.blogspot.com>

Si reenvies aquest correu, és desitjable que segueixis els següents punts:
1 .- Esborra l'adreça del remitent i qualsevol altra adreça que aparegui en
el cos del missatge.
2 .- Introdueix els destinataris en l'apartat CCO (AMB CÒPIA OCULTA)

recorda:
Per: Deixa-ho en blanc.
CC: Deixa-ho en blanc.
CCO: Inclou aquí els teus destinataris.
Posa aquesta nota en els teus missatges.
GRÀCIES PER COL.LABORAR

Si reenvías este correo, es deseable que sigas los siguientes puntos:
1.- Borra la dirección del remitente y cualquier otra dirección que
aparezca en el cuerpo del mensaje.
2.- Introduce los destinatarios en el apartado CCO (CON COPIA OCULTA)

Recuerda: