[Ecoseny.Actualitat] Proposta revisió concreta sistema monetari EcoSeny

didac costa didacscosta a gmail.com
div oct 14 12:58:31 CEST 2011

Hola

gracies Vadó i Oscar per les vostres aportacions

ja en parlarem amb calma en un seminari sobre economia ecològica que podriem
estar fent a Ca la Fou al desembre. Hi havia la idea de fer-ne un a
principis d'aquest estiu, pero amb el 15M i l'entrada a la colònia
col·lectivitzada, hi ha hagut alguns canvis d'agenda cap a bé!

És imprescindible revisar i actualitzar els models econòmics regularment,
perque estem creant economies noves, basades en l'observació, com la
permacultura, i la revisio permanent entre iguals com el software lliure

Així que ja en parlarem amb les ecoxarxes que estiguin interessades i
persones que pensen en la questio de l'economia alternativa, amb el respecte
per l'opinio de l'altre -i les emocions i personalitats aparcades en altres
espais

abraçada i salut
Dídac

El 9 d’octubre de 2011 16:53, Oscar Esteve <oscarstve a hotmail.com> ha
escrit: