[Ecoseny.Actualitat] Info de com borrarme de la llista.

Diana diana a moviments.net
div maig 20 14:10:06 CEST 2011

Dons jo, com a coordinadora de les llistes, passo a donar de baixa
d'ecoseny-actualitat al Pau i a la Cecília. D'acord?
Salutacions.
;·Diana.

El 20 de maig de 2011 13:36, Eva Benavent de Barbera Portabella <
evafenix7 a hotmail.com> ha escrit:

>  Hola Pau,
> gràcies per comunicar el que sents, aixó en ajuda a aclarir o canviar
> coses,
> Segurament al apuntarte o no et vam, explicar bé la funció de les dues
> llistes o no ho
> vas entendre bé, per tú i per qualsevol que tingui dubtes ho explico:
> *Info ecoseny*: només publica la coordinació de l'ecoxarxa els events,
> fires d'intercanvi i
> actes d'assemblees de les activitats de l'ecoxarxa Montseny
> *Actualitat ecoseny *es una finestra oberta a tots els usuaris i
> [...]

;·Diana.
http://kundalinidanza.wordpress.com
<http://kundalinidansa.blogspot.com>