[Ecoseny.Actualitat] Info de com borrarme de la llista.

Eva Benavent de Barbera Portabella evafenix7 a hotmail.com
div maig 20 13:36:03 CEST 2011

Hola Pau,
gràcies per comunicar el que sents, aixó en ajuda a aclarir o canviar coses,
Segurament al apuntarte o no et vam, explicar bé la funció de les dues llistes o no ho
vas entendre bé, per tú i per qualsevol que tingui dubtes ho explico:
Info ecoseny: només publica la coordinació de l'ecoxarxa els events, fires d'intercanvi i
actes d'assemblees de les activitats de l'ecoxarxa Montseny
Actualitat ecoseny es una finestra oberta a tots els usuaris i participativa on es poden penjar activitats i cursos (que exclusivament tinguin un tant per cent del preu en ecosenys), i informacions adients que tinguin que veure amb els principis de l'ecoxarxa i que sentim que volem compartir amb la resta (contres, notícies sobre altres xarxes...)
En el teu cas em sembla que està clar que t'hem d'esborrar d'ecoseny actualitat, ara queda que diguis si també vols donar-te de baixa d'ecoseny info.

 Com aquesta confusió ha passat amb altra gent em creat un gt'acollida per explicar millor totes aquestas coses i que no hi hagin malentesos.  Aprofito l'ocassió per convidar a qui tingui aquests o altres dubtes de posar-se en contacte amb alguna persona del gt'acollida:

Eva Benavent evafenix7 a hotmail.com tel: 627006902
Antònia Trillo antoniatrillo a hotmail.com tel: 669204528
Nuria del Mas nuriadelmas a hotmail.com tel: 627665419

Animeu-se i si teniu alguna cosa a dir o a aclarir feu com el Pau, comuniqueu-se!!!