[Ecoseny.Actualitat] Fw: Seminari Valors Humans

toni Medalla toni a artinatura.cat
dim maig 3 15:49:51 CEST 2011

Ens han demanat si podem fer difusió sobre aquest acte que es farà a Sant Esteve el dia 28 de maig, sobretot a les escoles de la zona. M'han passat cartells impresos que us puc passar, jo els he portat a l'Escola del Montseny, la Salle i l'AVet Roig pero estaria be que ho fessim arribar via mail a tots els centres educatius, biblioteques...que coneguem

Moltes gracies

----- Mensaje reenviado ----
De: Dana Paramita <danaparamita.meneses a gmail.com>
Enviado: lun,2 mayo, 2011 15:16
Asunto: Seminari Valors Humans

DISSABTE 28 DE MAIG 2011

SEMINARI EDUCANT LA MENT - Pep Ollé

Lloc: Casa Filipense / Carrer de les Monges núm 1
        Sant Esteve de Palautordera
Horari:   10 - 14h
             16 - 20h
Aportació:  60 €

Es podrà dinar a la mateixa Casa (12 €). Cal fer reserva
Inscripció:  www.fvh.cat/activitats/programació

ADJUNTEM CARTELL INFORMATIU

A non-text attachment was scrubbed...
Name: edu5._S.Esteve_Palautordera.pdf