[Ecoseny.Actualitat] Fwd: moderacio a la llista

didac costa didacscosta a gmail.com
dis set 4 21:15:38 CEST 2010

Hola

be, en primer lloc dir que aquesta qüestió era una demanda que feia a
nivell personal als moderadors de la llista en un moment en que haviem
rebut uns mails que els afectats consideravem agressius, i que no
semblaven haver de parar. No pretenia que fos un tema de debat a la
llista de correu, i menys encara amb els noms dels afectats.

Pero ja que ho es, cal dir que feliçment la situacio s'ha reconduit i
les questions personals entre els afectats els fem en correu personal
i ja no mes a la llista. Per tant retiro aquesta proposta de
moderació, feta despres d'un d'aquests missatges, i pensant pel be
dels afectats i tambe de la xarxa

Tambe voldria afegir, que no es una questio de censura ni d'aillar
ningú, sino de moderacio igual que n'hi ha a tota assemblea, on sempre
hi ha algu que ajuda a focalitzar la reunio i veure que no hi hagi
faltes de respecte ni agressions;

A la web social de la coop integral ha calgut fer una accio d'aquest
tipus per unes accions mes greus d'un usuari agressiu, doncs en un
espai public no podem tenir autoritats ni censures, pero si
coordinadors del bon rollo general que actuin. I la inaccio i el
deixar fer davant de certes actituds no sempre és el posat mes pacific
i constructiu.

en fi, gracies, em sap greu que la situacio i que el nom dels afectats
hagi sortit a la llista, no era la idea.

seguim

Didac

El 04/09/10, Diana Valèria Párraga <goldencolibri a gmail.com> ha escrit: