[Ecoseny.Actualitat] Xarxa social (ecoxarxes)

Eva Benavent de Barbera Portabella evafenix7 a hotmail.com
dim ago 24 04:11:25 CEST 2010

 Hola, a l'assamblea dins el punt de cooperativa integral, llenço la proposta de que també entrem un grup ecoxarxa Montseny, tal com han fet ecoxarxa Barcelona i ara ecoxarxa Osona, d'aquesta forma encara que siguin pocs els interessats en fer-ho, ja podràn interactuar amb altres xarxes, tal com ha fet el Didac desde la cooperativa Cercle Gaia, així qui vulgui té accès a tota l'informació general interxarxes, ( pots ser força més motivador que la nostra xarxa social que de moment está força parada)

Anticipo aixó perque qui vigui s'ho vagi mirant avans de l'assemblea:http://cooperativa.ecoxarxes.cat/

A baix teniu el mail dels de la Xarxa Osona que m'ha arribat com usuaria, em va encantar trobar-vos a uns quants de l'ecoxarxa per allà... a que molaven les verdures i fruites fresques collides als horts dels usuaris Osonencs? estàn boníssimes!

P.D. El dia 5 treballo i a la tarda tinc una reunió familiar a la que no puc faltar, per aixó vaig avançant propostes per aquí, que vagi molt bé! Eva

Date: Tue, 24 Aug 2010 00:35:51 +0200
Subject: Xarxa social (ecoxarxes)
From: adria.tebe a gmail.com
To: ecoxarxaosona a googlegroups.com

Hola amics!

Enhorabona a tots per la fira, com sempre un dia esplèndid i bona companyia. i bons aliments...

Volia aprofitar per comentar-vos que tenim a la nostre dispoció una xarxa social que han creat especificament per moviments socials, ecoxarxes, cooperatives etc. Es una espècie de facebook.
Ara mateix acabo de crear el grup ecoxarxa osona. Un espai on xatejar, postejar i compartir informació entre nosaltres i amb les altres xarxes. Sobretot trobo interessant el tema de la cooperativa integral i la moneda eco-coop. (podeu trobar informació dins la xarxa). També projectes de feina i d'habitatge.
Espero que us animeu ius registreu. http://cooperativa.ecoxarxes.cat/

Bona nit!

--
Adrià