[Ecoseny.Actualitat] FW: ACTA DARRERA ASSEMBLEA ECOXARXA-JUNY 2010...

Antonia Trillo Sanchez antoniatrilloahotmail.com
Dme Jul 14 18:50:03 CEST 2010

Buenas, comentan en la Eva la neçesitat que tenim alguns de aquet taller, hen quedat per el 1er. diumenge de setembre el dia 5, la gent que pugui participar, envieu un correo a la Eva per organitzar-ho.

Sino es trobes un lloc adient, j'ofereixo casa meve que encara fara molt bo.

petons.

From: evafenix7ahotmail.com
To: goldencolibriagmail.com; cdbali.mailagmail.com
CC: manuflinaahotmail.com; buckipetrusagmail.com; tonimedallaayahoo.es; nurivetereikiahotmail.com; antoniatrilloahotmail.com; infoaelracoecologic.cat
Subject: RE: [Ecoseny.Actualitat] ACTA DARRERA ASSEMBLEA ECOXARXA-JUNY 2010...
Date: Sun, 11 Jul 2010 01:12:20 +0000

 Hola companys,
 jo em vaig comprometre a organitzar-ho si es feia en els dies que tinc de festa que podeu escollir entre el dilluns 26 al dijous29 de juliol, o entre el divendres 6 al dilluns 9 d'agost, a mí persnalment m'aniría millor al juliol entre setmana perque només tinc festa un finde al mes pero si tothom prefereix l'agost m'adapto.
Podría ser un format tipus d'un día  per principiants i un segon día a dia per dubtes, compartir el que ha funcionat o no a la práctica i potser també aprofondir una mica més en algunes coses. Tot el día per poder fer descansos, dinar, ioga dansa o meditació entre mig i descansar el cap, avans de tornar'hi.
 El guió podría ser:
1er dia: eines virtuals ecoxarxa:
 9h-9.30h estiraments
 9.30h-11h modul A: Llistes de correu info, actualitat i correu coordinació
 11h-11.30h descans, té i galetes, fruits secs ( diuen que van bé pel cervell, je,je)
 11.30-13h módul B: CES possibilitats i pràctica.
 13h-13.30h dansa i o meditació amb cuencos de quars
 13.30-14.30h módul C: facebook
 14.30h-16h dinar i descans
 16h- 18h módul D: xarxa social, funcionament, possibilitats i práctiques
 18h-19.30h: passeig i comiat

2on día: dubtes i pràctiques
Es pot fer un ordre del día entre tots depenent del que necessitem

També m'agradaria saber quins dies us van bé i amb qui podem contar a part de la Diana i jo per poder explicar tot aixó, penseu que només cal tenir algunes nocions i compartir-les, entre tots segur que ens en sortim, pero si ve algú que hi entèn de tot seria de conya.
També que diguin els que poden estar interessats per organitzar l'espai ( i si podeu portar portàtil )
Propostes de llocs on fer-ho també s'agrairien.
Per no saturar el correu podeu escriure'm al meu correu personal evafenix7ahotmail.com,
Quan ho tingui una mica organitzat us envío el planning a actualitat