[Ecoseny.Actualitat] Nova EcoXarxa Girona en procés de construcció!!!!

didac costa didacscostaagmail.com
Dme Jul 14 17:11:21 CEST 2010

Bon dia

Durant el matí de l'històric dia de la manifestacio del milió de
sobiranistes/federalistes/independentistes, es va formalitzar, en la
tercera reunió del grup, l'inici de l'EcoXarxa Girona !

Una gran notícia per tots nosaltres per moltes raons; entre d'altres,
perque reforça totes les propostes d'ecoxarxes, i perque vol dir que
la construcció collectiva que estem fent a bcn, tarragona, montseny i
osona agrada a altres collectius de gent que pensa en la mateixa linia
d'alternatives i decreixement.

I que les ecoxarxes son un metode ja concret i cada cop mes consolidat
 a l'hora de crear noves economies i societats! i amb cada nova
construccio i proposta, mes ben construit!

Personalment aixo em fa pensar que el cami es encara aquest: mostrar
com és de facil crear una ecoxarxa als molts collectius que ja pensem
així arreu de catalunya. Nomes amb aixo ja en tenim per dos anys de
molta feina, on l'unic que cal és apropar i explicar a grups de gent
ja predisposada a treballar per fer-ho, el que cal fer per arrencar.

Crec que no cal gastar gaire temps encara en convencer en que cal
crear propostes de canvi a qui encara no ho creu, sino apropar
aquestes propostes als molts que ja ho tenim clar i que per una o
altra raó encara no coneixem el que és i com crear una ecoxarxa o
models semblants

-Jo aquest estiu treballaré en un llibre que expliqui a fons què son i
com crear-ne per ajudar en això, i m'ofereixo per ajudar a collectius
que com aquest de Girona ja tenen clar que volen fer alguna cosa
semblant-

Vam collaborar en els detalls i implicacions i primers passos l'Enric
Duran, que ja havia participat en una primera reunio fa unes setmanes,
el Miguel Hirota, un company japonès que estava de passada per aqui,
expert en monedes socials al mon, i jo mateix.

Durant l'estiu només es faran alguns primers passos per tenir l'espai
al CES (que ja es va consensuar d'usar), pensar en el nom de la moneda
local (es va dir de dir-li EcoSeny, Eco Gir o noves propostes), i anar
divulgant tranquillament la proposta a un primer nucli d'impulsors i
cercles d'amics i gent interessada fins que al setembre es reactivi
tot plegat.

Uns dels impulsors alli per adreçar-vos per saber mes o estar en
properes convocatòries son la Gemma  i en Marcel : marcelarevip.net

val, salut i ecoxarxes!

Dídac