[Ecoseny.Actualitat] FW: [Hortet] Manifest desallotjament de l'hort(FEU-NE DIFUSIÓ)

Margarita R. MARTI manuflinaahotmail.com
Div Jul 9 16:29:20 CEST 2010

Tinc una pregunta....

amb la meva ingenuitat...no tinc clar si en defençar "l'estatut de tots..."..l'especulació del bancs i del poderosos de les rajoles poden canviar les coses?

Penseu que els nostres gobernants son millors que els del Reina d'Espanya?

Penseu que defensan l'autogestió...i el benestar de la majoria???

Preguntes a l'aire!!

Per difondre el que els passa als horteres de Gràcia!!! no els deixan  tenir un troç de terra per treballarla.

Margarita R. Martí