[Ecoseny.Actualitat] La Garriga dissabte resum

Margarita R. MARTI manuflinaahotmail.com
Dil Maig 24 21:19:18 CEST 2010

Hola Eva...gràcies per la info,

 ...doncs ja em parlarem amb calma amb el tema de ajuds a la Central de Compres...

Qualsevol aportació serà ben vinguda per estudiar-ho bè. Mes que de prèstecs..jo parlaria d'autogestió i autofinançament , el prèstec en sí nomès ens permet avançar una despessa i  altre cosa es el que volem impulsar i fer creixer..

peró, com no se ben -be de que va el que et proposan..en parlem el 13 de Juny, l'Enric Duràn vindrà i ens podrà fer un resum de com van implementant ells el tema.

El potencial que tenim ara mateix i que ja es va tractar amb el Seminari del Desembre, es la posibilitat de trobar

la figura del "consumidor", una idea seria que cadescú de nosaltres en parlem amb gent de semblants principis

i que per manca de temps no poden esser actius a la ecoxarxa i mensualment , per exemple, ens fan aportacions

d'€ directament a la Central , els retornem la quantitat equivalent amb Ecos a una compte d'usuari CES...i els dona dret a comprar...La diferència amb nosaltres  prosumidors, seria que ells van aportan "qüotes d'€" per despesses..

i a canvi acumulan Ecosenys....res de prèstecs ni retorns d'€ doncs no som una empresa mercantil.

Be en parlem tranquis.

Jo estic a favor de fer una Fira conjunta amb la gent d'Ossona...els he felicitat per la seva web-blog per la claretat,

per lo fàcil que es trobar la informació i per el contingut tan interessant ( i a nivel divulgatiu quan ells parlen

d'Ithaca...etc despertan l'interès del visitant ..)i compartir amb ells com s'organitzan , hi ha molt a aprendre !!
 Jo havia de venir a la Garriga ..peró vaig veure q nomès hi hereu fins les 14h...

Una abraçada

Margarita