[Ecoseny.Actualitat] La Garriga dissabte resum

Eva Benavent de Barbera Portabella evafenix7ahotmail.com
Dil Maig 24 17:23:07 CEST 2010

Ei gent!!!

La taula de divulgació a la Garriga, va ser màgica pels contactes interessants que vam fer!

Gràcies a l'Angels, la Nuria del Mas, el Joan per la participació entusiasta de la taula.

desde algú que ens proposa prèstecs sense interessos per la central de compras, de forma que podem comnprar per adelantat i quan ho tenim venut tornar les despeses inicial,  fins a prèstecs del mateix estil per porductors que estiguin dins la cooperativa integral, desde algú que volia fins i tot comprar la central de compres sencera ( absurd, esclar, no està en venda) fins a la proposta d'una fira conjunta d'intercanvi Montseny-Osona a la Garriga, el dia 26 de juny,dins de les jornades de solidarietat que fan anualment i que té molt ressò d'artistes...(tot i que coincideix amb el festival esperança ens podem repartir perque els d'Osona també vindran.

Gent interessant que vam conèixer: els de la cooperativa integral La Magrana de la Garriga que faran una jornada de portes obertes el 17 de juny per informar,ja us en parlaré amb més calma, pero jo m'hi apunto!

També un grup de famílies de l'Ametlla que viuen de forma sostenible i fan intercanvis entre productors, el meu amic Nani, que ho ha engegat era director de la Caja Madrid fa 10 anys i té idees molt interessants sobre enconomía alternativa,hauria de parlar amb en Dídac o amb l'Enric, ells tenen una mena de banc del temps.

Es va apuntar gent ( quants Angels?) i molts van deixar els mails per rebre l'informació i apuntar-se al CES entre ells una doctorada en grafología i un professor de cant terapèutic ambs els que ja he quedat per fer intercanvi, en fí va ser un dia molt vibrant i profitós!

M'agradat lidea de la Marga de compratir el que anem fent per que tothom n'estigui al corrent, salut!

 Eva

P.D.Ei Nuri, et vam trobar a faltar, pero has vist que hi pensem a la central de compres? Antonia va vindre molta gent de Samalús i també et vam trobar a faltar carinyo, una abraçada molt gran a les dues!

Disfruta de Messenger y Hotmail en tu BlackBerry ¡Hazlo ya!
http://serviciosmoviles.es.msn.com/messenger/blackberry.aspx

Més informació de la llista de correu Ecoseny-actualitat