[Ecoseny.Actualitat] fira de la terra 24 i 25

Margarita R. MARTI manuflinaahotmail.com
Dma Abr 20 23:04:26 CEST 2010

Comp en anys xarxeros,

reenvio info dels meus col.legues per si voleu organitzar la visita....

Hi ha en gustavo Duch el dissabte...i el dge assemblea de s.l.q.sembrem...diuen algo d'una "moneda a BCN"...peró sols ho veig dge....

m'ho podeu aclarir Diana?

abraçades per tothom...menys x qui no les necessiti !!!!!....jejejeejj

Marga

COPIO:
> Hola a tothom!
>
> Aquest any muntarem parada a la FIRA PER LA TERRA els dies 24 i 25 d' abril al Parc de la Ciutadella. L'horari serà de 10 a 21h.
> Com sempre, tindrem una selecció de llibres alternatius (criança, educació, infantils, temas sociales, ecología, agricultura, medicina alternativa, etc), també tindrem malabars,
> Os poso el enllaç per si voleu conèixer el programa de la fira i com arribar-hi.
>
> http://www.diadelaterra.org/page.php?chapter=136&isSubchapter=true

> [...]

Aprende los trucos de Windows 7 con la gente que ya lo han probado Windows 7.
http://www.sietesunpueblodeexpertos.com/index_windows7.html