[Ecoseny.Actualitat] Leo Bassi al montseny

angelsvendrellamoviments.net angelsvendrellamoviments.net
Dma Abr 20 22:26:21 CEST 2010

Hola,
no us perdeu el  Leo Bassi al Circ Cric  el 7/5 al  montseny..un gran
provocado de les esquerres politiques

http://www.circcric.com/
 Si podeu feu-ne difussió al ecoseny

Sorprenent i provocador com sempre, Leo Bassi ens presenta un relat en clau
surrealista que analitza la utopia no només en un pla històric i filosòfic,
si no també poètic. Darrera l'excentricitat d'un pallasso blanc, tot un
discurs ideològic que va molt més enllà de la durada de l'espectacle i que
no deixa indiferent.

"Com el Fènix que reneix de les seves cendres, la paraula Utopia ha tornat
al nostre lèxic polític després de dècades d'ostracisme. En el curt lapse
de temps d'uns mesos, la caiguda del model econòmic ultralliberal i el
descrèdit total del sistema bancari que el recolzava ha creat un buit
ideològic que reobre el debat sobre l'essència de la nostra societat.
Aquest fet, imprevisible quan vaig començar a pensar en el meu nou
espectacle, crei un marc sorprenent i immillorable per apreciar la validesa
dels arguments de la més ambiciosa de les meves obres: UTOPIA, una apologia
sense complexos dels verdaders valors progressistes" Leo Bassi.

Actor: Leo Bassi
Direcció: Leo Bassi
www.leobassi.com