[Ecoseny.Actualitat] Nou reportatge complet de l'EcoXarxa per TV3

didac costa didacscostaagmail.com
Dma Mar 30 17:03:40 CEST 2010

Hola

Tot i la meva encantadora resposta a TV3 fa uns dies (amb un detallat
analisis crític dels mitjans corporatius, la seva relacio amb repsol & co i
el seu paper antipedagògic), i el rebuig a collaborar-hi personalment per
manca de simpatia cap al mitjà, segueixen interessats en saber mes de
nosaltres!

Per cert, moltes gracies als usuaris com l'Hilari i en Victor, que hi van
participar, el que de fet si que va ser molt bo per l'EcoXarxa..

Volen fer un reportatge integre des del programa Singulars de tota la nostra
proposta, i aquesta vegada (tambe perque m'ho ha demanat una bona amiga,
companya d'un vell amic de l'escola que hi treballa i que ho fa molt be),
els hi he dit que hi participariem.

Qui te ganes de sortir com a cares de l'ecoxarxa i participar del
documental? Jo aquesta vegada ho fare si ells volen, pero crec que quants
mes serem mes riurem i mes força tindra tot plegat. Si nomes dos o tres son
sempre la cara de l'ecoxarxa, la proposta es mes fragil que no si som molts
. I el convit es extensiu als companys/es de l'EcoXarxa Osona i Barcelona!

Val, qui vulgui recolzar en aquesta funcio divulgativa, que s'adressi a mi o
al Gt Comunicacio externa, i veiem com es prepara. Necessitariem com a minim
4 usuaris/es, a mes de l'Hilari tornant a explicar la Central i la relacio
del Raco ecologic amb l'Ecoxarxa. Tambe els interessa l'escola Mel, i
aquesta vegada si que ho aprofitarem per impulsar i reforçar la nova
proposta de l'EcoVila de l'EcoXarxa..

val, salut
Dídac