[Ecoseny.Actualitat] Crit d’ajuda al Gt Ecologia! Salvem els animals de la Vall de St Marçal!

Jordi Suris Jorda jsurisahotmail.com
Dma Mar 30 16:20:09 CEST 2010

Hola, Didac,

A mi se m'acut que la Diputació acceptarà de bon grat aquesta proposta (igual se'ls hi acut alguna idea més). En definitiva són els encarregats de la custòdia d'aquest parc, i penso que, al menys alguns, es prenen en sèrio la seva feina.

No trobo el telefon del Centre d'Informació del Parc Natural del Montseny, però el de l'Ârea d'espais Naturals de la Diputació és 93 4022481, allà et podran indicar a qui adreçar-te.

Ja trucaria jo, però penso que és millor que ho facis tu, que sabràs explicar-los més el problema.

En cas que no ens fessin cas (crec que sí que ens faran), podríem posar-nos en contacte amb persones amb prestigi dins de l'àmbit del Montseny (i pert tant pressumiblement influents), perquè ens donessin un cop de mà. Com per exemple, en Martí Boada i en Jordi Baucells i Colomer (629 552 556).

Pel que dius, sembla que aquests langardaixos són salamandres.

Què hi hagi sort, si necessites qualsevol cosa, digue-m'ho

Jordi Surís