[Ecoseny.Actualitat] 28 MARÇ JORNADA PER LA PROMOCIÓ DE LES COOPERATIVES DE CONSUM

Eva Benavent de Barbera Portabella evafenix7ahotmail.com
Dij Mar 18 20:34:47 CET 2010

 HOLA GENT! HE PENSAT QUE US PODEN INTERESSAR AQUESTES JORNADES PER CONÈIXER I PARTICIPAR EN L'ORGANITZACIÓ DE DIFERENTS MODELS DE COOPERATIVES DE CONSUM. HE AJUDAT A ORGANITZAR-LES COM A ECOXARXA JUNT AMB GENT DE DECREIXEMENT.

SON A GRANOLLERS EL DIA 28 DE MARÇ, MIREU EL CARTELL I SI CONEIXEU ALGÚ QUE PUGUI ESTAR INTERESSAT

LI PASSEU, PLIS...GRÀCIES I UNA ABRAÇADA! EVA

From: txeroquiahotmail.com
To: estucatayahoo.es; infoaelracoecologic.com; xavivelaagmail.com; lluisasimagina.com; mikellatinet.org; silvana_forte_hervadaahotmail.com; evafenix7ahotmail.com; gloriatorretagmail.com
Subject: cartell jornades coopes
Date: Mon, 8 Mar 2010 14:04:27 +0100

hola família,

us paso el cartell definitiu (espero). He fet més gran el dia i el subtítol com m'havíeu dit, i he canviat lo de la taula rodona per algo més genèric ja que tením alguns ponents confirmats que són diferents als que deiem inicialment, i encara n'hi ha alguns per confirmar.

El toni de Ca la paca em van dir que el 28 no li anava bé, però que miraria si algú altre podia venir. Encara espero resposta.

Li envío al miquel un document de dinàmiques, i em miro lo de la documentació per a passar als participants de la jornada.

Una abraçada

Sergi

P.D. Us passo dos arxius, un per imprimir en A4, i un altre per enviar per correu electrònic.

¿Te gustaría tener Hotmail en tu móvil Movistar? ¡Es gratis!
Escucha a quienes ya han probado Windows 7 ¡Hazlo aquí!
http://www.sietesunpueblodeexpertos.com/index_windows7.html