[Ecoseny.Actualitat] el meu vehí versus la meva pantalla.......

Diana Valèria Párraga goldencolibriagmail.com
Dil Feb 15 23:40:38 CET 2010

Hola,
aquest dissabte l'Enric farà una jornada de formació sobre el CESC a Barna,
a l'Infoespai...
L'infoespai es un local que disposa de internet i ordinadors on és clarament
possible una actividtat formativa sobre temes informatics...

Si gestioneu la posibilitat de fer un taller utilitzant les instal·lacions
de, per exemple, una biblioteca (que solen tenir connexió a intenet i vairis
ordinadors), de segur que ens podem organitzar per fer unes jornades sobre
l'us de les eines informàtiques.
Els usuaris feu una part de la feina (trobar el local i varies dades
possibles) i els qui hem de organitzar els continguts, farem la nostra
feina. Parlo per mi que tinc dispossició d'aportar las meva ajuda en aquest
aspecte, pro estic segura de que els altres companys que poden fer-ho, també
estan disposats a ajudar.

Vinga, seguim.
Una abraçada,
;·Diana.

El 15 de febrer de 2010 17:43, Margarita R. MARTI <manuflina en hotmail.com> ha
escrit:

--