[Ecoseny.Actualitat] Trobada coordinació nous GT i "problemas" sorgits...per enllaçar solucions.

Enric Duran Giralt enricaenricduran.cat
Dil Feb 15 02:12:04 CET 2010

El dissabte a la tarda no puc perquè tinc xerrada a les 6 de la tarda a
cervera
que en dieu?
qui podria venir a aprendre coses de la gestió del CES el dissabte al
matí a l'infoespai

Si de cas espero confirmación abans de dimecres, per poder-ho confirmar o no
salut!!
enric

En/na Margarita R. MARTI ha escrit: