[Aferret-coneguts] Pantalles o cultura?

Antoni Ferret aferret2 a moviments.net
div jun 16 07:44:05 CEST 2023

Jo estic segur, i fa molts anys que ho estic,
que aquest problema, que és d’alumnes i de gent en general,
no es dona perquè sí,
sinó que devia ser molt planificat des de MOLT AMUNT,
i amb interessos molt dolents.
No interessa que la gent llegeixi, ni sàpiga, ni pensi,
mentre tingui la “il·lusió” de saber-ho tot.
Cada vegada que veig molta gent, tots amb l’instrument aquell a la mà,
i ningú amb un llibre... visc el problema.
Antoni Ferret
¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬_____________________________________

Una marranada
Lo que s’ha fet amb la companya Irene Montero jo crec que és una
marranada. Va fer una llei justíssima i brillant sobre la llibertat
sexual entre les persones. Una imprecisió de càlcul ha fet que resultin,
per als infractors, un nombre d’anys de presó inferior al que
assenyalava una llei anterior. Disminuir la pena de presó sempre serà
humanista i positiu, sigui a qui sigui. Fer d’aquest fet un escàndol
negatiu contra ella ha sigut un detall pobre de persones venjatives i
poc humanistes.
Antoni Ferret

--
A Ferret