[Aferret-coneguts] Divorci

Antoni Ferret aferret2 a moviments.net
div des 8 21:24:22 CET 2023

Ara
Des de fa un any i mig, la meva cosina Josefina Pagès, teòloga, i un
servidor col·laborem en la redacció i la divulgació d’escrits socials i
cristians, sobre temes poc coneguts. Més aviat allunyats dels paràmetres
  de la religió oficial.
Hem cobert tres etapes:
1)escrits llargs sobre temes socials importants però no gaire coneguts
(perquè no “interessen”).
2)escrits en relació als drets socials conculcats (anomenats “Kits de
drets socials).
3)la sèrie Minimissatges (escrits curts i crítics que volíem que fossin
un contrapunt paral·lel als debats del Sínode de l’Església).
4)ara hem entrat en la republicació d’articles meus d’anys passats (com
deu anys i més). Per a això, i perquè pogués ser també una col·laboració
entre tots dos, hem arbitrat que la Fina, en possessió d’un paquet de
trenta articles meus, es compromet a llegir-los, conèixer-los,
valorar-los i escollir  cada setmana el que cregui més convenient.
Antoni Ferret

--
A Ferret
A non-text attachment was scrubbed...