[Aferret-coneguts] Tombar un alt personatge

Antoni Ferret aferret2 a moviments.net
div abr 21 06:39:11 CEST 2023

Volia dir-li a l’Ada Colau i a tot el seu equip (tambe la Janet Sans) un
agraïment per la superilla de St Antoni, que és el meu barri.
No només perquè ha quedat molt més maco i es fa molt més bonic anar a
comprar al mercat. També per la meva història personal: la meva mare
(que té 80 anys) ha tornat a sortir al carrer a passejar, els matins!!
La meva mare portava un temps bastant malament, sobretot després de la
pandèmia.  Des que hi ha la superilla, ha fet un grup d’amigues de la
seva edat, esmorzen, i xerren als bancs de la superilla. Ha estat
realment de molta ajuda sortir de casa i veure natura i nens corrent i
jugant, ha canviat molt la qualitat de vida de la meva mare i també la
meva.
Sempre us he defensat i intento ajudar-vos. Aquesta vegada he fet una
donació perquè vull que els COMUNS i l’ADA COLAU torneu a guanyar.
Montse Puig.

--
A Ferret
A non-text attachment was scrubbed...