[Territori_energia_resistencia] de “CRISI ECONÒMICA I MODEL DE MOBILITAT A CATALUNYA"a la privatització de l'agua

Núria Vidal de Llobatera Pomar nuriavidaldellobatera a gmail.com
dll feb 27 00:24:11 CET 2012

D'acord ja ho entenc, el paper costa diners i amb els diners "virtuals" no
podem anar treballant les nostres alternatives
Ja aniré a la botigueta de la cantonada per imprimir, jo sóc molt velleta
per adaptar-me a treballar textos interessants des de la pantalla.

Per cert, Toni i altres col·lectius de Territori i energia, des de la
plataforma "Aigua és vida" fa temps que estem batallant contra l'anunciada
com imminent privatització de l'Empres pública : Aigües Ter-Llobegat, és a
dir l'aigua en alta: des del riu a la potabilitzadora i d'aquesta  als
dipòsits municipals. Com sabeu dels dipòsits municipals a les llars a gran
part de Catalunya ja esta cedida- privatitzadza- a AGBAR, SOREA o altres
filials amb diferents noms de la transancional Suéz.
Estem preparant una campanya per des de les entitats i col·lectius locals
presentar mocions en contra, i, tot el contrari reivindicar la
remunicipalització de la distribució a la baixa- dels dipòsits a les llars-
i poder tenir una gestió pública, participativa i demòcratica d'aquest
recurs escar i prioritari per la vida humna i pels ecosistemes. La possible
i anunciada venda d'ATLl a AGBAR  pot suposar un considerable augment de la
tarifa de l'aigua, fin a un 300%, segons anuncien els medis de comunicació,
i per descomptat un canvi de les prioritals vitals- ecosistèmiques i
humanes- a prioritats únicament mercantilistes.
Estem contra-rellotge, ens agradaría poder comptar amb la vostra
complicitat, al menys per a presentar la moció a Sabadell , Terrassa i
pobles propers o al menys passar-nos contactes de col·lectius ciutadans
suceptibles d'entendre aquesta problemàtica i poder anar a parlar-ne.
La propera reunió d'"Aigua és vida " serà dilluns 5 de març al "vivers
d'entitats" C. Princesa, 6 ,Mº Jaume I,  entresòl a les 18h.
*US NECESSITEM!!!!*
Gràcies.
NÚRIA